Hoe voorkom ik dat de mail in de spam van de klant komt? 

Het mailsysteem van Plan&Was is technisch uitgerust om te voldoen aan de hedendaagse mail en anti-spam methodes. Ondanks alle maatregelen kan het voorkomen dat de berichten niet op juiste wijze worden ontvangen, Dit geldt niet alleen voor e-mails vanuit Plan&Was, maar voor talloze andere e-mailsystemen.

Toch e-mail ontvangen als spam?

  • Vraag aan de klant of hij jouw e-mailadres en het domein ‘@notificaties.planwas.nl' op de lijst met veilige afzenders wil zetten.
  • Vraag aan je klant of hij de e-mail steeds handmatig kan verplaatsen naar de inbox en markeren als 'geen spam'. De spamfilter kan hier na verloop van tijd van leren.
  • Vraag je klant om een klacht in te dienen bij zijn e-mailprovider en hen te verzoeken de spamfilters beter in te stellen.

Voor meer informatie klik hier;

https://support.planwas.nl/handleiding/algemeen/spamfilter/