Wat valt er onder de opstart begeleiding?
Deze werkzaamheden omvatten:
- Persoonlijk bedrijfsadvies
- Het inrichten van bedrijfsinstantie/administratie
- Het vullen van de basisgegevens
- Gewenste werkmethodes doornemen
- Systeemopties configureren
- Importsjabloon t.b.v. relaties doorspreken
De genoemde werkzaamheden worden telefonisch en met behulp van Teamviewer met jou samen uitgevoerd. Tijdens de setup en support fase krijg je voldoende gelegenheid om je vragen te stellen en voorzien we je van alle benodigde informatie om efficiënt te starten met het systeem.
Voor de boekhoudkoppeling:
- Het inregelen van de koppeling met je online boekhouding
- Het instellen van de nummerreeksen voor relaties en facturen
- Het binnen Plan&Was inrichten van grootboekrekeningen, BTW tarieven, BTW codes
- Het testen van de koppeling met een aantal relaties en facturen
Voor de betaallink:
- Gezamelijk het Mollie account aanmaken/inrichten
- Websiteprofielen instellen
- Gepersonaliseerde betaallink configureren
- E-mailsjablonen inrichten
- Betalingsmethode per relatie en/of globlaal in te stellen.