- U bent hier:
- Home
- Veelgestelde vragen
- Facturatie
- Hoe kan het dat mijn factuur reeks is veranderd?
Kan ik ook later nog starten met factureren uit het systeem?
Worden betalings herinneringen automatisch verstuurd?
Kan ik een reeds verzonden factuur achteraf bewerken / verwijderen?
Hoe verwerk ik een klant waar BTW verlegd van toepassing is?
Hoe kan het dat mijn factuur reeks is veranderd?
Kan ik een betaallink mee sturen met mijn facturen?
De factuur reeks kan zijn veranderd wanneer er facturen in concept zijn verwijderd.
Wanneer je een concept factuur verwijderd komt het gegenereerde nummer direct weer vrij om te worden hergebruikt.
Hiermee kan het zijn dat de factuur reeks een tijdelijke sprong terug maakt in de reeks om de vrijgekomen nummer (s) op te vullen.
Meer hier over klik dan hier;
https://support.planwas.nl/handleiding/facturatie-mogelijkheden/factuurnummer-instellen-/
Heb je geen concepten verwijderd of zelf de reeks aangepast en is de nummering toch veranderd neem dan contact op met de klanten service.