- U bent hier:
- Home
- Instructies
Instructies en antwoorden op vragen die regelmatig worden gesteld
Deze wijzigingen kunnen van invloed zijn voor de opdracht- en factuurlay-out, het is daarom van belang de nieuwe gegevens z.s.m. in te stellen. Indien één van de onderstaande gegevens zijn gewijzigd dien je de verdere stappen door te nemen;
Volg de verdere uitleg en stappen → Bedrijfsgegevens aanpassen
Om dit op te lossen gaan we in Plan&Was op de desktop naar Beheer, en vervolgens scrollen we naar de Medewerkers. Open nu de Medewerker bij wie dit probleem voorkomt.
Rechtsonder zie je verschillende vinkjes die aan en uit kunnen gezet worden, kijk of het vinkje Medewerker Filter Actief aan staat gevinkt; zo ja, maak deze leeg en klik op Opslaan. Het 'Medewerker Filter' zorgt er namelijk voor dat de betreffende medewerker alleen opdrachten kan zien in de mobiele app, waar hij/zij zelf aan gekoppeld staat.
Let op: dit gaat pas in effect als de medewerker de mobiele app opnieuw opstart.