- U bent hier:
- Home
- Handleiding
- Takenlijsten (in ontwikkeling)
Binnen Plan&Was is het mogelijk om de module takenlijsten te activeren.
Een takenlijst kan bestaan uit meerdere te definiëren onderdelen. Dit is naar eigen wens in te richten. Een takenlijst bevat een set van taken die per regel is te configureren en dient via de app te worden verwerkt.
Een takenlijst bevat een omschrijving, eventueel met meerdere taak-regels/instructies.
Per taakregel kunnen instructies aan de medewerker worden doorgegeven, controle vragen worden gesteld, notities worden gevraagd en eventueel foto’s geüpload (bij gebruik module bijlage).
Per taakregel is op te geven of deze verplicht en/of optioneel is om gereed te melden.
Door meerdere taakregels aan te maken is er een checklist samen te stellen om de verschillende (vereiste) werkzaamheden via de Plan&Was-app te verwerken en gereed te melden. Per taakregel is er een korte én uitgebreide omschrijving beschikbaar welke in de app zichtbaar zijn.
Via het tabblad Takenlijsten is het mogelijk om meerdere takenlijsten aan te maken en te onderhouden. Er kunnen meerdere takenlijsten los van elkaar worden aangemaakt, bestaande takenlijsten kunnen worden gekopieerd waarna deze verder kunnen worden aangepast en hergebruikt.
De takenlijst dient te worden toegewezen aan de ingeplande opdrachten bon.
Het is mogelijk om meerdere takenlijsten aan dezelfde opdracht bon toe te wijzen.
Waarna deze middels de app kunnen worden uitgevoerd.
Daarnaast is er de mogelijkheid om de module Service Objecten te activeren.
Deze is gekoppeld aan de klant en bijbehorende adres, middels de extra module kunnen er gerichte taken gekoppeld worden aan een service object.
Meer hier over: Zie de handleiding Service objecten.