Relaties

Binnen Plan&Was staan de relaties centraal. Elke handeling met betrekking tot de opdrachten, notificaties, facturatie, etc.. verwijst terug naar de relatiegegevens. Vanuit de relatiekaart zijn alle gegevens hierover terug te vinden.

Er worden drie soorten relaties gebruikt;

  • Hoofdaannemers
    Jouw eigen bedrijf is als primaire hoofdaanemer altijd aanwezig binnen het systeem.
    Indien je een samenwerkingen bent aangegaan waarbij het werk in onderaanneming word uitgevoerd , kan je ervoor kiezen om deze ook als hoofdaannemers in het systeem aan te maken.
     
  • Klanten
    Elke klant is toewewezen aan een hoofdaannemer, dit is standaard jouw eigen bedrijf.
    Indien er meerdere hoofdaannemers binnen het systeem zijn aangemaakt kan je deze apart toewijzen. 
     
  • Contactpersonen ( (Pakket Pro)
    Om aanvullende contactgegevens te registreren kan je hiervoor een contactpersoon aanmaken. Voor elke contactpersonen kan er een specifieke e-mailadressen en telefoonnummers worden opgeven. 

Relatie overzicht

Dit is het startpunt bij het invoeren van een nieuwe relatie en het bijhouden van de bestaande relaties. Op dit overzicht registreert je alle gegevens van de relatie en heb je direct inzicht in alle acties er omheen. Vanaf de relatiekaart zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld direct een opdracht aan te maken of direct een factuur aan te maken.