Instellingen voor gebruikers

Het is mogelijk om per medewerker te bepalen welke recht hij/zij toegekend krijgen in de app.
In de web versie van Plan&Was kan je deze instellinge doen bij het tabblad beheer → Medewerkers 
Je wilt misschien dat een medewerker alleen de opdrachten kan in zien waar hij of zij aan gekoppeld is, of heeft liever niet dat de prijzen worden ingezien.
Ook kan de medewerker volledige toegang toegekend krijgt dit bepaald je volledig zelf. 

Wanneer je bij beheer een medewerker opent of toevoegt, staat rechtsonder in het blok toegang tot Plan&Was.
Je maakt voor de medewerker een gebruikersnaam aan (e-mailadres)
Vervolgens vul je een wachtwoord in (De medewerker dient na activatie een nieuw wachtwoord aan te maken)
Dan geeft je aan welke rechten u de medewerker wilt toekennen en sla deze gegevens op.
Vervolgens geef je de medewerker per e-mail door wat zijn/haar inloggegevens zijn en deze kan vervolgens aan de slag. 

toegang tot plan&was

Hier bepalen we hoe de medewerker als voorbeeld 'Henk de Vries' kan inloggen op Plan&Was.
Bijna alles is aangevinkt, en met deze instellingen mag Henk:

  • Niet in de desktop versie van Plan&Was (volledig toegang is niet aangevinkt)
  • De mobiele app gebruiken (mobiele webapp toestaan)
  • Alleen opdrachten zien die specifiek voor hem bedoelt zijn (medewerker filter actief)
  • Het klanten/relatie overzicht inzien in de app (relaties inzien)
  • De bedragen/kosten zien van de werkzaamheden/opdrachten (bedragen tonen)

Verder krijgt Henk als laatste een melding als er op een onbekend apparaat wordt ingelogd op zijn account.

Al willen we dat Henk gewoon alle werkzaamheden kan zien, maar niet hoeft te weten hoeveel er gefactureerd wordt, schakelen we Medewerker filter actief en Bedragen tonen uit.
En zo kan je dus per medewerker zelf aangegeven wat er word getoond en wat juist niet.