Facturatie instellingen

Vanuit de standaard instellingen kan je de meestvoorkomende opties instellen. De algemene instellingen worden gebruikt voor de gehele facturatie-module, indien nodig kan je deze klant-specifiek verder personaliseren.

Ga naar het tabblad beheer  →  Facturatie instellingen   →  Vanaf hier vind je de verschillende facturatie mogelijkheden.
Deze zijn allemaal instelbaar en aanpasbaar via de bewerk knop.

Hier onder vind je een overzicht van de instellings mogelijkheden bij beheer. 


Standaard BTW Tarief

Het meest voorkomende BTW-Tarief kan jehier opgeven, dit is standaard 21%. Tevens kan je vanuit de bewerk-knop de overige BTW-Tarieven raadplegen en eventueel aanpassen

Zie BTW-Tarieven  voor meer informatie.


Verzendwijze

De standaard verzendwijze bepaald de manier waarop een factuur naar de klant wordt toegezonden. Indien de factuur per e-mail wordt verzonden gebruikt het systeem het opgegeven 'Factuur e-mailadres', indien deze bij de relatie niet is opgegeven wordt het algemene e-mailadres van de relatiekaart gebruikt.

Zie Verzendwijze  voor meer informatie.


Betalingswijze

Hiermee kan je de standaard betalingsmethode aangeven die wordt gebruikt op de factuur. Indien gewenst kan dit per relatie-specifiek worden ingesteld. Bij het gebruik van de mobiele-app geeft de opgegeven betalingswijze jou de mogelijkheid om de opdracht direct te vereffenen met een ontvangen pin en/of kas-betaling.

Zie Betalingswijzen & betalingscondities  voor meer informatie.


Factuur voorbeeld

Hieronder vind je een factuur voorbeeld