- U bent hier:
- Home
- Handleiding
- Beheer
Berichtenlog (e-mail/sms)
Medewerker
Werktijden
Sluitingsdagen
Planning & opdrachten
Lay-out opdrachten bon
Lay-out per opdrachtgever
Planning aanduidingen/kleurcodes
Wijkronden
Relatie instellingen
Resources
Notificatiedienst (e-mail/sms)
Offerte instellingen
Facturatie instellingen
Omzetgroepen
BTW verlegd
Gestructureerde mededeling (OGM)
Betalingen & Herinneringen
Er zijn diverse instellingen te configureren om het gebruik van Plan&Was te personaliseren die aansluiten bij jouw specifieke bedrijfssituatie. Vanuit de beheer omgeving kan je de standaard instellingen wijzigen die invloed hebben op het gebruik van het systeem, controleer deze gegevens bij het eerste gebruik van Plan&Was daarom of deze naar wens zijn ingesteld.
Om te starten met Plan&Was dienen eerst alle bedrijfsgegevens te worden ingevuld, dit wordt tijdens de opstartbegeleiding met de klantenservice gezamelijk met jou doorgenomen. Goed om te weten dat deze gegevens ter allertijden weer naar wens zijn aan te passen.
Veel van de instellingen dienen als 'standaard' gekozen waarde die gelden voor elke klant, opdrachten en/of factuur. Zodra de standaard waarde wordt aangepast kan dit invloed hebben op de werking in de gehele administratie. Indien gewenst kan er klant, opdracht en factuur-specifiek van deze standaard waarde worden afgeweken.
De beheer pagina kan je vinden in de blauwe zoek balk rechts boven in.