- U bent hier:
- Home
- Handleiding
- Beheer
- Betalingen & Herinneringen
Berichtenlog (e-mail/sms)
Medewerker
Werktijden
Sluitingsdagen
Planning & opdrachten
Lay-out opdrachten bon
Lay-out per opdrachtgever
Planning aanduidingen/kleurcodes
Wijkronden
Relatie instellingen
Resources
Notificatiedienst (e-mail/sms)
Offerte instellingen
Facturatie instellingen
Omzetgroepen
BTW verlegd
Gestructureerde mededeling (OGM)
Betalingen & Herinneringen
Van uit het Plan&Was systeem kan je betalingsherinneringen en/of aanmaningen te versturen. Via het beheer kan je zelf instellen met welk termijn deze herinneringen moeten worden verstuurd en een persoonlijke template instellen.
De betaal herinneringen en / of aanmaning worden pas verstuurd na dat je dit handmatig heeft goedgekeurd. Op deze manier hou je zelf de controle over het versturen waarbij een betaling altijd eerst kan worden gecontroleerd voor je hem verstuurd. Wanneer er een herinneringen klaarstaat kan je dit herkennen bij het factureren deze staan dan extra op de facturatie regel bijgeschreven.
Instelling opties
Ga naar het tabblad beheer → Betalingen & Herinneringen instellingen → 1e herinnering na vervaldatum → Kies de juiste E-mail template → Personaliseer via bewerken
PDF bijlage personaliseren via bewerken → Opslaan
Ga naar het tabblad beheer → Betalingen & Herinneringen instellingen → 2e Herinnering versturen na eerste herinnering → Termijn → Kies de juiste E-mail template
PDF bijlage → Opslaan
Ga naar het tabblad beheer → Betalingen & Herinneringen instellingen → Aanmaningen versturen na tweede herinnering → Termijn → Kies de juiste E-mail template → PDF bijlage → Opslaan