Betalingen & Herinneringen 

Van uit het Plan&Was systeem kan je betalingsherinneringen en/of aanmaningen te versturen. Via het beheer kan je zelf instellen met welk termijn deze herinneringen moeten worden verstuurd en een persoonlijke template instellen.

De betaal herinneringen en / of  aanmaning worden pas verstuurd na dat je dit handmatig heeft goedgekeurd. Op deze manier hou je zelf de controle over het versturen waarbij een betaling altijd eerst kan worden gecontroleerd voor je hem verstuurd. Wanneer er een herinneringen klaarstaat kan je dit herkennen bij het factureren deze staan dan extra op de facturatie regel bijgeschreven.

Instelling opties

  • E-mail bijlage (factuur) keuze om de factuur opnieuw mee te versturen als bijlage of factuur aan PDF toe te voegen. 
  • 1e Herinnering na factuur vervaldatum
  • 2e Herinnering versturen na eerste herinneringen
  • Aanmaning versturen na tweede herinnering

1e Herinnering


Ga naar het tabblad beheer  Betalingen & Herinneringen instellingen → 1e herinnering na vervaldatum → Kies de juiste E-mail template  →  Personaliseer via bewerken
PDF bijlage personaliseren via bewerken →  Opslaan


2e Herrinering

Ga naar het tabblad beheer    Betalingen & Herinneringen instellingen → 2e Herinnering versturen na eerste herinnering  →        Termijn  →   Kies de juiste E-mail template           
PDF bijlage  →  Opslaan


Aanmaning

Ga naar het tabblad beheer   Betalingen & Herinneringen instellingen  →  Aanmaningen versturen na tweede herinnering   →     Termijn  →  Kies de juiste E-mail template →  PDF bijlage  →  Opslaan