- U bent hier:
- Home
- Handleiding
- Instellingen
Berichtenlog (e-mail/sms)
Medewerker
Werktijden
Sluitingsdagen
Planning & opdrachten
Lay-out opdrachten bon
Voorbeeld opdrachten bon
Lay-out per hoofdaannemer
Planning aanduidingen/kleurcodes
Routes / Wijkronden
Relatie instellingen
Resources
Notificatiedienst (e-mail/sms)
Offerte instellingen
Facturatie instellingen
Omzetgroepen
BTW verlegd
Gestructureerde mededeling (OGM)
Betalingen & Herinneringen
E-mail verzendinstellingen
Er zijn diverse instellingen te configureren om het gebruik van Plan&Was te personaliseren die aansluiten bij jouw specifieke bedrijfssituatie. Vanuit de instellingen omgeving kan je de standaard instellingen wijzigen die invloed hebben op het gebruik van het systeem, controleer deze gegevens bij het eerste gebruik van Plan&Was daarom of deze naar wens zijn ingesteld.
Tijdens het uitvoeren van de opstart begeleiding nemen wij samen deze instellingen door.
Om te starten met Plan&Was dienen eerst alle bedrijfsgegevens te worden ingevuld, dit wordt tijdens de opstartbegeleiding met de klantenservice gezamelijk met jou doorgenomen. Goed om te weten dat deze gegevens ter allertijden weer naar wens zijn aan te passen.
Veel van de instellingen dienen als 'standaard' gekozen waarde die gelden voor elke klant, opdrachten en/of factuur. Zodra de standaard waarde wordt aangepast kan dit invloed hebben op de werking in de gehele administratie. Indien gewenst kan er klant, opdracht en factuur-specifiek van deze standaard waarde worden afgeweken.
De instellingen pagina kan je vinden links onder in het scherm.